- Lucru individual
- Lucru cu partenerul
- Lucru în echipă
- Colaborarea la un proiect, cercetare
- Indicații date de cadrul didactic
- Planul săptămânal
Elevii învață să lucreze în concordanță cu planurile și deciziile lor și să urmeze în același timp indicațiile cadrului didactic. Ei deprind astfel munca în forme sociale diferite, învață să se adapteze, să fie flexibili și să-și atingă scopurile prin diferite modalități.
Educația pune valoare pe strategiile de rezolvare a problemelor și pe o gândire susținută de un simț critic.
Scopul urmărit constă de la bun început în dezvoltarea copilului spre a fi o personalitate puternică, flexibilă, tolerantă și sigură pe sine, care poate face față provocărilor vieții. Bucuria de a învăța și de a deprinde diferite feluri de învățare sunt prioritatea noastră absolută.
ORAR CONTINGENT
Clasă / Materie | 1.a | 1.b | 2.a | 2.b | 3. a | 3. b | 4. a | 4. b |
Limba germană | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 7 | 7 |
Limba germană pentru vorbitoii nativi | 2 | __ | 2 | __ | 2 | __ | 2 | __ |
Matematică | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Om, natură și cultură | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Mișcare joacă și sport | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
Cultură civică, etică, religie | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Limba engleză | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Artă | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Muzică | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Limba română | 2 | 4 | 2 | 4 | 2 | 4 | 2 | 4 |
Teatru și jocuri de rol | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 |
Tempel de casă | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Total: | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 |
*În timpul orelor de limba română, clasa va fi împărțită în două. În timp de vorbitorii nativi de limba română vor beneficia de 4 ore de limba română pe săptămână, vorbitorii nativi de limbă germană vor avea 2 ore de limba română ca limbă străină pe săptămână și de 2 ore de limba germană ca limbă maternă.